BIJ ONS WERKEN

HOE WORD JE DOCENT BIJ READY TO SCHOOL

Heb jij passie om met jongeren te werken en weet jij hoe je jouw kennis over kan brengen op middelbare scholieren? Heb je weleens iemand geholpen of lijkt je dit heel leuk om te doen. Dan is dit je kans! Naast dat het ontzettend fijn is om een scholier het beste uit zichzelf te laten halen, verbreed je ook je werkveld en staat werken bij ons goed op je CV!

Persoonlijke ontwikkeling en eigen inbreng

We bieden onze docenten veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen ideeën. Omdat iedere leerling anders is, is het werk altijd afwisselend en uitdagend. Dat vraagt onder andere om verantwoordelijkheidsgevoel en een groot aanpassingsvermogen. Omdat wij kwaliteit aan onze leerlingen willen bieden hebben we een functieprofiel opgesteld voor onze werknemers. Omdat wij met veel scholen samenwerken in regio Brabant kom je gemakkelijk met scholen in contact en kun jij hier je indruk achterlaten.

Ben jij op zoek naar de leukste bijbaan bij Ready to school en pas je in onderstaand functieprofiel, neem dan contact met ons op via het inschrijfformulier!

• Je hebt affiniteit met het onderwijs.
  • Je bent sociaal en werkt graag met jongeren.
  • Je bent respectvol, beleefd en geduldig naar anderen toe.
  • Je werkt zorgvuldig en zelfstandig.
  • Je hebt minimaal havo 5 niveau.

Wat hebben
wij je te bieden:

– Flexibiliteit
– Ervaring
– Opstap naar

een carrière

WERKEN BIJ READY TO SCHOOL?

ONLINE INSCHRIJVEN

Vul je gegevens in en kies zelf voor een moment om kennis met ons te maken.

READY TO MEET

We vertellen alles over Ready to school. Wie we zijn, wat we doen, wat je van ons kan verwachten én wat wij van jou verwachten.

OVEREENKOMST

Teken je overeenkomst en ga direct aan de slag.

“Mijn enthousiasme voor Duits kan ik op deze manier overbrengen aan leerlingen die moeite hebben met dit vak. Een win-win situatie!”

Charlotte

Docente in opleiding Duits

“Ik vind het vermogen om kennis over te dragen een essentiële vaardigheid om te ontwikkelen. Bij Ready to school leer ik inschatten wat leerlingen nodig hebben en hierop mijn manier van lesgeven aanpassen, iets wat ik later kan toepassen in mijn carrière.”

Max

Student bedrijfseconomie

“De stof die ik leer direct toepassen in de realiteit, is voor mij de beste leerschool.”

Amber

Docente in opleiding wiskunde

“Ik leer zelf net zoveel van mijn bijlessen, als mijn leerlingen van mij.”

Frans

Docent in opleiding geschiedenis

HEB JE EEN VRAAG?

HOOFDKANTOOR READY TO SCHOOL

Bredaseweg 204-15
5038NK Tilburg

contact@readytoschool.nl

KvK nr. 56934025

VOLG ONS

KLANTEN VERTELLEN

Ready to school weet wat jij nodig hebt.